Planning en eventcoördinator
Bij de leukste partycateraar van Nederland
Een planner met overzicht
Partycateraar Food Jazz & DJ’s verzorgt wekelijks uiteenlopende evenementen op vaste partnerlocaties, in bedrijfspanden of bij particulieren thuis. Als planner en eventcoördinator biedt je ondersteuning aan het operationele team en zorg jij ervoor dat de logistieke en personele planning op orde is. Je collega’s kunnen door jouw rust, strakke planning en overzicht professioneel werken. In deze rol ervaar je een goede balans tussen werken op kantoor en in drukke periodes op locatie.
Kom jij ons team van eventmanagers versterken?
Je komt terecht bij
Food Jazz & DJ’s is een snelgroeiende partycateraar die alles in huis heeft om mensen te verbinden met lekker eten en positieve energie. Wij verzorgen de catering voor uiteenlopende evenementen; van borrel tot bedrijfsfeest en van catering aan huis tot huwelijken. Daarin houden we van een full-service aanpak, dus denken we met onze opdrachtgevers mee over het totaalplaatje van food en aankleding tot locatie en de muziek. In onze keuken leggen wij de focus op creativiteit en lokale producten met een verhaal.
We werken samen met te gekke locaties als Domtoren, Centraal Museum, Taets Arts & Event Park, Museum Speelklok, Koninklijk Instituut voor de Tropen en de Zwitsalhal en zijn vaak te gast bij evenementenlocaties door heel Nederland. Opdrachtgevers waar wij mee werken zijn o.a. XSAGA, de Effectgroep, FastNed, Intergamma en Crisp.
Jouw bijdrage aan de full service aanpak
Jij bent verantwoordelijk voor de totale personeelsplanning en onderhoud de relatie met verschillende uitzendbureaus. Jij brengt de planningsbehoefte in kaart en plant het benodigde personeel in via het planningssysteem. Jij zorgt dat het draaiboek van jouw evenementen tot in de puntjes is uitgewerkt. Van personeel tot logistieke vervoersplanning. Dit doe je in samenwerking met je collega’s van het sales-, keuken- en de logistiek. Je zorgt dat de documenten gereed zijn voor productie en alle benodigde materialen worden gepakt door onze logistieke manager.
Na afloop van het evenement informeer je Sales over de drankafzet en eventuele bijzonderheden. Je evalueert ieder evenement en zorgt voor een correcte afwikkeling zoals de verwerking van de personeelsuren en reiskosten. Eventuele aandachtspunten worden direct door jou verwerkt of besproken met het team. Ook zorg je voor een goede relatie en terugkoppeling naar onze vaste uitzendbureaus.
Deze functie past echt bij je als je
- Ervaring hebt in een soort gelijke rol in de horeca en of evenementen
- Op zoek bent naar meer regelmaat waarbij je op kantoor en in drukke periodes op locatie werkt
- Pro-actief bent en oplossingsgericht kunt handelen
- Begrijpt dat sommige periodes in het jaar drukker zijn en we dan allemaal even gas bij geven
- Goede beheersing van de Nederlandse taal
- Woonachtig in omgeving Utrecht en in het bezit van een rijbewijs
- In een team kan werken en verantwoordelijkheid neemt in je rol
- Oog hebt voor kwaliteit en detail
Enthousiast en geschikt? Dan bieden wij jou
- Een aantrekkelijk salaris op basis van jouw skills en ervaring.
- 25 vakantiedagen op basis van een fulltime overeenkomst
- Flexibele werkdagen en afspraken in overleg
- Gratis lunch en tussendoortjes
- Gezellige borrels en een jaarlijks teamuitje
- Een sportabonnement
- Een fietsplan voor een elektrische of standaard fiets
- Een jong en gezellig team waarin je kunt groeien op persoonlijk en culinair vlak
- Alle ruimte aan jouw ideeën om de kwaliteit en onze uitstraling te verbeteren
- Een jong en gezellig team waarin je kunt groeien op persoonlijk en culinair vlak
FUN
FLEXIBEL
FOCUS
Al zin om aan de slag te gaan?
Stuur je motivatie naar [email protected] en we nemen direct contact met je op of je CV en motivatie ons bevalt.